دانلودنرم افزار وبازی
سلام به وبلاگ بروز دانلود خوش امدید
 

دانلود والپیپرهای زیبا و متنوع - Beautiful Mix HD Wallpaper

این مجموعه شامل 100 تصاویر والپیپرهای زیبا و متنوع با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا و متنوع که شامل تصاویر منظره، ماشین، تصاویر فانتزی و ... می باشد برای دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

http://patoghu.com/fun/3063-Beautiful-Mix-HD-Wallpaper.html

دانلود ويندوز 8 - Microsoft Windows 8 Build 7955
| جدید ترین نسخه ی آزمایشی بر روی سایت قرار گرفت. |
مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

http://patoghu.com/os/1979-دانلود-ويندوز-8-Microsoft-Windows.html

مجموعه ۹۵ پس زمینه زیبا و با کیفیت Best HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۵ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .

http://patoghu.com/fun/3077-Best-HD-Wallpapers.html

تعمیر و بهینه سازی کامل سیستم با SysCheckUp v3.14.1

در این پست وب سایت پاتوق یو نرم افزاری را با عنوان SysCheckUp برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار همانطور که از نام آن پیداست نرم افزاری است برای معاینه سلامت سیستم شما. به عبارت دیگر این نرم افزار با برسی قسمت های مختلف یک سیستم کامپیوتری و همچنین برطرف سازی مشکلاتی که در برخی از قسمت های آن وجود دارد سبب افزایش بهره وری و کارایی سیستم میگردد. همانطور که اشاره شد این برنامه اقدام به برطرف سازی مشکلات ویندوز میکند که این مشکلات شامل از کار افتادن نوار وظیفه، ناپدید شدن آیکون های دسکتاپ، اخطارهای مختلف، عمل نکردن اتوران سی دی ها، وجود نقص در مشاهده برخی سایت ها، درست عمل نکردن چاپگر، اجرا نشدن برخی از فایل های صوتی و تصویری، نصب نشدن ویندوز و بسیاری از مشکلات دیگر که ممکن است شما در هنگام استفاده از کامپیوتر خود با آنها مواجه شوید. علاوه بر این در این نرم افزار قسمت های دیگری نیز برای بهینه سازی ویندوز وجود دارد که از جمله میتوان به مواری همچون بهینه و پاکسازی رجیستری، پاکسازی هارد دیسک، مدیریت و بهینه سازی استارت آپ، حذف فولدرهای خالی، حذف میانبرهای بدون کاربرد و ... اشاره نمود.

http://patoghu.com/gonagon/3087-SysCheckUp-final.html

تجربه تماشای رادیو و تلویزیون های فارسی از اینترنت با myTV 1.3.1
تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است. این نرم افزار فارسی و کم حجم را هم اکنون از 1743 دانلود کنید

http://patoghu.com/internet/1925-تماشای-رادیو-و-تلویزیون-های-فارسی-از-اینترنت-با-myTV-.html

دانلود بازی اکشن و بسیار جذاب Warp برای کامپیوتر

Warp یک بازی اکشن برای کامپیوتر است. در این بازی شما یک ربات کوچک بامزه هستید که نه تنها قابلیت نفوذ در دیوارها را دارد بلکه می توان اشیاء را به دشمنان بچسباند سپس آنها را منفجر کند. این بازی اکشن معمایی جایی است که بازیکنان به عنوان Zero یک ربات مخرب دوست داشتنی زرد رنگ هستند. این ربات توسط افراد شرور ، از دنیای خودش دزدیده شده و برای یک سری تحقیقات به تاسیسات زیر آبی وارد شده است. Zero باید برای فرار از این مکان نقشه ای بکشد و اینکار را باید با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد خود مانند پیچیدن، قطعه قطعه کردن،بازتاب و غیره انجام دهد. یا فرار کنید و یا دشمنان را نابود کنید. برای انتقام گرفتن باید تمامی انسان هایی که در این تاسیسات زیر آبی وجود دارند را بکشید و یا می توانید روش مخفی شدن را انتخاب کنید و راه خود را با استفاده از این روش و بدون کشتن دشمنان، پیدا کنید. جلوه های بصری این بازی علمی تخیلی و چشم اندازهای استراتژیک آن به شما امکان حمله های برنامه ریزی شده و طرح ریزی نقشه فرار از این تاسیسات زیردریایی را به شما می دهد.

http://patoghu.com/fun/3163-Warp-Game-For-Pc.html

دانلود نسخه جدید مرورگر نت اسکیپ

Netscape Navigator 9.0.0.6 آخرین نسخه انتشار یافته از این مرورگر می باشد. این نرم افزار در واقع کاملا شبیه به Mozilla Firefox 1 می باشد و از ویژگی های گرافیکی آن بهره گرفته است. شرکت AOL در فوریه سال ۲۰۰۸ توسعه این نرم افزار را قطع کرد اما اکنون این نسخه آخرین نسخه انتشار یافته آن می باشد که از گزینه های امنیتی بالایی بهره برده است. هرچند سرعت بالایی مانند فایرفاکس ندارد اما باز هم در آن امکاناتی قرار داده شده است که باعث گرایش بعضی از کاربران به آن می شود. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از سرورهای قدرتمند پاتوق یو دریافت کنید.

http://patoghu.com/internet/3177-Netscape-final.html

بزرگنمايي تصاير بدون افت کيفيت با AKVIS Magnifier 4.0.814
AKVIS Magnifier يک ابزار کارآمد براي افزايش روزولوشن تصاوير بدون افت کيفيت است . تصاوير خود را با کمترين افت کيفيت به ابعاد مختلف تبديل کنيد و از آنها در امور مختلف استفاده کنيد . اين برنامه براي بزرگنمايي از الگوريتم هاي پيشرفته اي استفاده مي کند و ميتوانيد از عکس ها ديجيتال خود به عنون پوستر استفاده کنيد . در حالت معمولي با بزرگنمايي تصاوير ، نويزهاي متعدد و بزرگي برروي آنها ايجاد مي شود که اين برنامه تمام آنها را به صورت حرفه اي از بين مي برد .
 

http://patoghu.com/grafick/2429-AKVIS-Magnifier.html

ساخت کارت پستال با نرم افزار Photo Collage Creator 4.25

Photo Collage Creator 4.25 یک نرم افزار بسیار کارآمد و پیشرفته برای طراحی مجموعه تصاویر به شمار می رود. عملکرد این نرم افزار فوق العاده است و می توان با اطمینان گفت که هر کاربری به سادگی می تواند با استفاده از این ابزار مجموعه تصاویر خود را را قالب یک تصاویر زیبا جمع آوری و به صورت کارت پستال استفاده نماید. این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن قادر است تا تصاویر را به شکلی فوق العاده زیبا در کنار هم جمع کند و به صورت دفترچه خاطرات نگهداری کند.
ایده های بسیار جالبی در کنار هم قرار دادن تصاویر در Photo Collage Creator وجود دارد که مطمئنا باعث می شود کاربر برای انتخاب بهترین طرح دستش باز باشد. در کنار این ایده ها افکت هایی هم گنجانده شده است که به زیباتر شدن کار کمک کند.استمپ ، کلیپ آرت ، استفاده از براش های موجود در نرم افزار ، افکت های بسیار زیبا که میتوانید در بهتر شدن یک عکس و یا یک اثر گرافیکی از آن استفاده کنید.

http://patoghu.com/grafick/3184-Photo-Collage-Creator-final.html

دانلود بهترین نرم افزار برای پارتیشن بندی Paragon Partition Manager 11 v10.0.17.13146 Personal Special

 

با خریداری شده شرکت PowerQuest توسط Symantec نرم افزار Partition Magic ارائه نسخه های جدید خود را متوقف کرد و این نرم افزار قدرتمند به تدریج کنار رفت و نسخه ای از آن هم برای ویندوز ویستا ارائه نشد. با ارائه هاردهای بالاتر از 80 گیگابایت و نیاز به پارتیشن بندی هارد در ویندوز ویستا نیاز به یک نرم افزار جدید احساس می شود.

http://patoghu.com/gonagon/3232-Paragon-Partition-Manager-final.html

سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : بهروز

دانلود بازی کامپیوتری جدید و معروف پرندگان خشمگین - Angry Birdsبازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای 195 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. چنانچه پس از دریافت بازی موفق با اجرای بازی نشدید باید درایور کارت گرافیک سیستم خود را به روز نمایید.

http://patoghu.com/fun/1737-دانلود-بازی-پرندگان-خشمگین-Angry-Birds.html

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و بازیو آدرس

 beroz-download.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 8073
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

*********

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



دریافت كد گالری عكس در وب

<-PollName->

<-PollItems->

كد نوحه



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز